Prawo przyciągania i sekret - jak je opanować



Mam nadzieję, że obejrzysz ten film SEKRET wkrótce, ponieważ, jak mówi Bob Proctor, Prawo Przyciągania działa zawsze. Nasz cel, a także filmy i blogi na temat sekretu oraz prawa przyciągania, pomogą Ci zrozumieć, jak pracować zgodnie z tym prawem tak by działało na Twoją korzyść.

Kocham tego faceta od ponad roku. Mieliśmy ze sobą krótki związek, naprawdę go kochałem, ale nie zwracał większej uwagi na moje uczucia. Zacząłem więc wątpić, czy mnie naprawdę kocha, czy po prostu chce ze mną spać i chodzi mu tylko o sex i pieszczoty. Nie dzwonił do mnie przez dłuższy czas, a nawet nie pisze sms, nie licząc sytuacji w których spotykamy się tylko po to, aby zaspokoić swoje seksualne pożądanie. Czasami traktował mnie dobrze i doceniał moją życzliwość wobec niego. Teraz po roku nie mogę zapomnieć o nim ani być z innym facetem. Myślę, że on mnie nie kocha, a ta myśl mnie naprawdę dołuje! Co powinienem zrobić? Nie mogę skoncentrować się na własnym życiu.

Od czasu wydania bestsellera The Secret, entuzjastycznie przyjęto prawo przyciągania. Jednocześnie było wiele zamieszania i negatywnej krytyki. Prawo przyciągania może być złożonym przedmiotem zrozumienia, ale można uprościć go do systematycznego procesu, który jest praktyczny w codziennym użyciu. Kiedy w pełni zrozumiemy wewnętrzne działanie prawa przyciągania, możemy przechodzić przez życie, świadomie przyciągając rzeczy, które chcemy, zamiast tych, które będziemy mieć przez przypadek.

Wprowadzając codzienne pozytywne praktyki w naszym życiu, będziemy zmieniać i podnosić nasze drgania energetyczne tak, abyśmy mogli manifestować się z miejsca spokojnego, natchnionego działania dającego szybsze wyniki. Jeśli wyrobisz sobie nawyk używania narzędzi, które wstawią do twojego umysłu pozytywne myśli, będziesz gotowy do uzyskania dobrych doświadczeń i wyników!

Postępuj zgodnie z synchronicznością gdy okazja się pojawia i nie oszukuj sam siebie, że potrzebujesz bogactwa materialnego by być szczęśliwym. Bezpieczeństwo jest w wielu formach, z którymi można żyć z umiejętnościami na wyciągnięcie ręki, nie czując, że musisz mieć wszystko, co jest wygodne. Uczciwość (wobec innych i samego siebie), miłość, przygoda, wzrost i coś, co czyni cię szczęśliwym - to wszystko czego tak naprawdę potrzebujesz!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prawo przyciągania jest kłamstwem? Sekret

7 wewnętrznych emocji prawa przyciągania – prawo przyciągania i sekret